idényt - SmartHome - Læserprisen

idényt er uden sammenligning Danmarks største og mest læste magasin, og i 2017 lader man læserne og brugerne stemme om deres personlige yndlingsprodukter inden for SmartHome-produkter.

Et dommerpanel bestående af David Guldager, techekspert,  Henning Rasmussen,  redaktør for Komputer for alle, og Lea Schick, adjunkt på IT Universitetet i København, har op til brugerafstemningen nomineret de produkter, som de mener, er de smarteste inden for området “SmartHome”. Alle produkterne er indstillet af producenter fra flere grene af elektronikbranchen.

De læsere, der deltager i afstemningen, er med i konkurrencen om overdådige goodiebags med forskellige produkter fra de nominerede producenter ved idényt – SmartHome – Læserprisen.

Det er gratis at indstille produkter til afstemning, men der vil dog være et handling fee, hvis man bliver nomineret. Hvis et produkt bliver nomineret eller vinder idényt – SmartHome – Læserprisen, kan det specialdesignede logo med fordel bruges aktivt i egen markedsføring.

Fakta

idényt – SmartHome – Læserprisen gennemføres for første gang i 2017, og for første gang har idényts læsere mulighed for at stemme om, hvilke produkter de finder bedst i “det smarte hjem”.

Dommerne ved idényt – SmartHome – Læserprisen:

David Guldager er Danmarks førende ekspert på det digitale område med flere års formidlingserfaring på tv, på nettet og som foredragsholder. David har fingeren på tech-pulsen og ikke mindst øje på nye produkter, teknologier og gadgets før alle andre. Han ved, hvad fremtiden vil byde på – og er ikke bleg for at dele ud af sin viden.

Henning Rasmussen har i 10 år arbejdet som journalist på magasinet Komputer for alle, hvor han blandt andet tester det nyeste it-udstyr og skriver artikler om alt det, man kan bruge en pc til. I hjemmet på Amager styres både lys, varme, underholdning, dørlås og videoovervågning af smarte enheder via apps på telefonen.

Lea Schick er ansat som adjunkt på IT Universitetet i København på Institut for Digital Design. Hendes forskning fokuserer på smarte produkter og deres sociale, miljømæssige og økonomiske aspekter. Hun skrev sin ph.d-afhandling om omstillingen til smart grid og om de smarte produkter, der forestilles at ville flytte ind i hjemmet. Lea arbejder desuden som innovationskonsulent for Alexandra Instituttet.

Kampagne-opbygning

idényt – SmartHome – Læserprisen er bygget op omkring en brugerafstemning. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme, såsom idenyt.dk, boligmagasinet.dk, mmm.dk, Komputer.dk. Hertil kommer brug af facebook og instagram.

Ved offentliggørelsen af vinderne bliver disse eksponeret i magasinet idényt.

Kampagne periode

Oktober 2017 – Februar 2018

Partnerskaber indbefatter

Som partner på idényt – SmartHome – Læserprisen kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe. Kernelæserne er husejere – generelt kendetegnet ved at interessere sig for deres hus og have. I store træk afspejler de befolkningssammensætningen på tværs af de gængse demografier.

Partnerkategorier

  • Hovedpartner
  • Delpartnerskab af hovedpartnerskab

Andre kommercielle muligheder

  • Nominering af produkter – du kan indstille dit produkt til nominering indtil ultimo oktober 2017 HER

Kort sagt mulighed for en unik skræddersyet partnerpakke, der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet.

 

Hvis du vil vide mere om idényt - SmartHome - Læserprisen
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Event menu

Brand­ansvarlig

Henrik German Qvottrup
Henrik German Qvottrup
Key Account Manager
Tlf.: +45 5374 5626 [email protected]

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
1105000
Læsertal

Køn

Mænd
43 %
Kvinder
57 %

Alders­fordeling

12-24 år
3 %
25-39 år
10 %
40-59 år
38 %
60 år+
48 %

Geografi

Øst for Storebælt
41 %
Vest for Storebælt
59 %