Kvalitet og relevans

Danmarks eneste magasin til kvinder på 40+.

Vi er voksne, vi er ærlige, vi er nysgerrige, vi er begejstrede, vi er kræsne. Så det er Magasinet Liv også!

Magasinet Liv er nemlig til og om os, som har passeret de 40. Og ja, vi er der også selv.

Der, hvor du får tid til dig selv igen. Penge til dig selv igen. Og den største lyst til at nyde alt det gode og dele alt det svære. Til at være en del af det fællesskab, det er at være halvvejs og hel-klog.

Så i Magasinet Liv finder du altid inspirerende mode og skønhed til hende, som vil stå skarpt,

sundhed til hende, som vil i dybden, mad til hende, som ikke er bange for flødeskum, og temaer, der generøst deler de erfaringer, vi har, og de løsninger, vi har fundet.

Lea Østergaard Andersen, ­chefredaktør

Målgruppe
Aktive kvinder i 40’erne, med høj indkomst, som interesserer sig for mode, skønhed, sundhed og boligindretning.

Events
• Liv Model 2015. Modelkonkurrence i Liv, hvor vi viser, at kvinder over 40 år er skønne og lækre. Læserne opfordres til at tilmelde sig gennem magasinet. 6 vindere findes og får en total forkælelsesdag med makeover og photoshoot. Mulighed for at være samarbejdspartner gennem hele forløbet og blive integreret på de forskellige platforme samt være med på selve makeover-dagen.

• Shoppe-arrangementer.

Kort & Godt
• Danmarks første og største magasin til kvinder 40+!

• Vi overrasker, inspirerer og giver indsigt og fordybelse – hylder livet, erfaringerne og mulighederne for kvinder over 40 år.

• Personlige, rørende og eftertænksomme interview med spændende kvinder – altid 40+.

• Modeller, emner og vinkler inden for skønhed, mode, sundhed og livsstil er 100 procent fokuseret på den voksne kvinde – så kvinden over 40 kan genkende sig selv på hver eneste side i Liv.

Brand­ansvarlig

Katja Kryger
Katja Kryger
Key Account Manager
+45 2469 8191 [email protected]

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2017
81000
Læsertal

Køn

Mænd
14 %
Kvinder
86 %

Alders­fordeling

12-24 år
8 %
25-39 år
13 %
40-59 år
50 %
60 år+
28 %

Geografi

Øst for Storebælt
45 %
Vest for Storebælt
55 %
Magasinet.dk
Online priser og formater gå til digital

Liv – Udgivelsesplan 2018

Nr.UdgivesUgeDeadlineTema
211.01.18207.12.17
308.02.18610.01.18
415.03.181114.02.18
512.04.181509.03.18
609.05.181909.04.18
707.06.182304.05.18
805.07.182706.06.18
909.08.183211.07.18
1006.09.183608.08.18
1111.10.184112.09.18
1208.11.184510.10.18
113.12.185014.11.18

Liv – Annoncepriser 2018

FormatPris, kr.
2/1 side75.400
1/1 side45.700
1/2 side27.300
1/4 side12.500
Bagside54.900
Inderside af bagside52.500
Side 2-3114.300
Side 4-5109.600
Zone 1 – 2/1 side105.000
Zone 1 – 1/1 side54.900
2/1 side + omslagsflap219.400
1/1 side + halvsidesflap84.500
2/1 side advertorial
*Dertil kommer produktionsomkostninger
94.200*
1/1 side advertorial
*Dertil kommer produktionsomkostninger
57.200*
Annonceformater

formater

Opslag
450×295
Helside
225×295
Halvside
225×145
Halvside
110×295

Formaterne er nettoformater. Husk skæremærker og 5 mm beskæring. Dobbeltsideannoncer leveres som 2 enkeltsider. Billedet forskydes 2,5 mm i hver side ved ryggen. Tekst, logo osv. skal placeres minimum 9 mm fra kanten. Annoncen skal uploades på
a­nnonceupload.dk

56 %
elsker at bruge penge på dem selv.
86 %
vil gerne betale ekstra for kvalitetsprodukter.
50 %
er meget/ret interesserede i hudpleje.
60 %
er meget/ret interesserede i boligdesign/indretning.