Event menu

Fakta
Aktiv Træning – Læserpris 2018 gennemføres for første gang i 2018 og for første gang har Aktiv Trænings læsere mulighed for at stemme om, hvilke produkter de finder bedst i forbindelse med en aktiv livsstil.

Et dommerpanel bestående af eksperter og meningsdanner fra motion, outdoor og sportbranchen har nomineret de produkter, som de mener er de bedste indenfor området. Produkterne er alle indstillet af producenterne fra flere grene af branchen.

Kampagne opbygning
Aktiv Træning – Læserprisen 2018 er bygget op omkring en brugerafstemning. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme, såsom aktivtræning.dk. mmm.dk, iform.dk, Illustrertvidenskab.dk, Komputer.dk, digitaltfoto.dk. Her til kommer brug af facebook og instragram.

I forbindelse med offentliggørelsen af vinderne af afstemningen bliver disse eksponeret i magasinet Aktiv Træning.

Kampagne periode
September 2018 – november 2018

Sponsorat indbefatter
Som sponsor på Aktiv Træning – Læserpris 2018, kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe, der elsker at leve sundt og godt på en fornuftig måde. Samtidig bliver du associeret med et af Danmarks stærkeste sundhedsbrands.

Generel markedsføring af Aktiv Træning – læserprise 2018, hvor sponsor omtale ligger live på aktivtræning.dk i hele kampagneperioden.

Sponsoratkategorier

  • • Hovedsponsor
  • • Delsponsor af hovedsponsorat

Andre kommercielle muligheder

  • • Nominering af produkter – Indstillings perioden starter i august.

Kort sagt mulighed for en unik skræddersyet sponsorpakke der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet.

Hvis du vil vide mere om TRÆNINGSFAVORITTER I FORMs læserpris
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

IForm.dk

Unikke brugere409.384
Sidevisninger1.510.987
Modtagere, nyhedsbrev76.953
Facebook85.041 likes
Instagram13.392 følgere
Kilde: Gallup Online Index / Toplisten, August 2017

Brand­ansvarlig

Estelle Dehn-Christoffersen
Estelle Dehn-Christoffersen
Key Account Manager
+45 2168 2880 estelled@benjamin.dk

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
101000
Læsertal

Køn

Mænd
33 %
Kvinder
67 %

Alders­fordeling

12-24 år
22 %
25-39 år
20 %
40-59 år
39 %
60 år+
19 %

Geografi

Øst for Storebælt
45 %
Vest for Storebælt
55 %