Event menu

Fakta
Aktiv Træning – Læserprisen giver igen Aktiv Trænings læsere mulighed for at stemme om, hvilke produkter de finder bedst i forbindelse med en aktiv livsstil.

En jury bestående af eksperter og meningsdannere fra motion, outdoor og sportsbranchen har nomineret de produkter, som de mener er de bedste indenfor området. Produkterne er alle indstillet af producenter fra flere grene af branchen.

Kampagne opbygning
Aktiv Træning – Læserprisen er bygget op omkring en brugerafstemning. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme, såsom aktivtræning.dk., iform.dk, Illustreretvidenskab.dk, Komputer.dk, digitalfoto.dk. Hertil kommer brug af facebook og Instagram.

Vinderne af afstemningen bliver offentliggjort i magasinet Aktiv Træning.

Kampagne periode
Oktober 2019 – midt november 2019

Sponsorat indbefatter
Som sponsor på Aktiv Træning – Læserprisen, kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe, der elsker at leve sundt og godt på en fornuftig måde. Samtidig bliver du associeret med et af Danmarks stærkeste sundhedsbrands.

Generel markedsføring af Aktiv Træning – Læserprisen, hvor sponsoromtale ligger live på aktivtræning.dk i hele kampagneperioden.

Sponsoratkategorier

  • Hovedsponsor
  • Delsponsor af hovedsponsorat

Andre kommercielle muligheder

  • Nominering af produkter

Kort sagt, mulighed for en unik sponsorpakke der kan tilpasses lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet. – Du indstiller dit/dine produkter fra juni til september HER

Hvis du vil vide mere om AKTIV TRÆNINGS - LÆSERPRIS
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Aktivtraening.dk

Unikke brugere124.424
Sidevisninger417.636
Modtagere, nyhedsbrev13.426
Facebook29.244 likes
Instagram2.975 følgere
Kilde: Gallup Online Index / Toplisten, april 2019

Brand­ansvarlig

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 2. halvår 2018
85000
Læsertal

Køn

Mænd
33%
Kvinder
67%

Alders­fordeling

12-24 år
22%
25-39 år
20%
40-59 år
39%
60 år+
19%

Geografi

Øst for Storebælt
45%
Vest for Storebælt
55%