COSTUME BEHIND THE SCENES

Costume inviterer læsere til en eksklusiv oplevelsestur i København. På turen inviteres læserne indenfor hos modehuse, designere og showrooms til inspirerende og forkælende
oplevelser. Læserne deles op i 4 hold på ca. 30 personer, som på dagen besøger 4 destinationer. Samarbejdspartnere får omkring 120 besøgende.

Costume-redaktionen deltager med modekyndige repræsentanter, der understøtter de deltagende brands. En repræsentant kan står til rådighed for hvert brand, hvor de hjælper med at formidle netop det brands produkter.

KAMPAGNE OPBYGNING
Costumes behind the scenss er bygget op omkring en oplevelsestur. Annoncering for turen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme såsom iform.dk, Woman.dk,
Magasinet Liv.dk, Costume.dk, boligmagasinet.dk, bobedre.dk ect. Samt på Costumes Facebook.
Generel markedsføring af Costume behind the scens hvor sponsoromtale ligger live på costume.dk i hele kampagneperioden.

Eksponeringsperiode: 

August- november

MÅLGRUPPEN, DU MØDER SOM SPONSOR

Som sponsor på Costumes Behind the Scenes kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe med interesse for mode og skønhed, samtidig med, at du bliver associeret med et af Danmarks stærkeste modebrands.
Generel markedsføring af Costumes Behind the Scenes, hvor sponsoromtale ligger live på costume.dk i hele
kampagneperioden.

Hvis du vil vide mere om Costumes skønhedsfavoritter
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Costume.dk

Unikke brugere152.140
Sidevisninger901.790
Modtagere, nyhedsbrev36.607
Facebook55.221 likes
Instagram81.395 følgere
Kilde: Gallup Online Index / Toplisten, Oktober 2017

Event menu

Brand­ansvarlig

Lene Rævehøj Lund
Lene Rævehøj Lund
Key Account Manager
+45 2278 8172 [email protected]

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
101000
Læsertal

Køn

Mænd
15 %
Kvinder
85 %

Alders­fordeling

12-24 år
42 %
25-39 år
29 %
40-59 år
22 %
60 år+
8 %

Geografi

Øst for Storebælt
57 %
Vest for Storebælt
43 %