I FORM model

I FORM, Danmarks største sundhedsmagasin, afholder i 2018 I FORM model. I FORM leder efter sunde forbilleder fra den virkelige verden, som kan inspirere os alle og vise, at det virker at leve sundt. Som vinder af I FORM MODEL vinder man et fotoshoot i I FORM og lækre præmier

Fakta
Det er første gang I FORM model gennemføres, og første gang at læserne af I FORM kan være med til at stemme om læsermodellen i magasinet.

Kampagneopbygning
I FORM model er bygget op omkring en brugerafstemning som kører online på iform.dk. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme såsom iform.dk, Woman.dk, Liv.dk, Costume.dk, boligmagasinet.dk ect. samt i magasinet I FORM. Her til kommer brug af I FORM events facebook og instagramprofiler

Generel markedsføring af I FORM model, hvor partnerskabet omtales ligger live på iform.dk i hele kampagneperioden.

Kampagneperiode
23. marts – November 2018

Sponsorat indbefatter
Som partner til I FORM model er der mulighed for at være samarbejdspartner under hele forløbet og blive integreret på de forskellige platforme, samt have sit produkt med på selve modeltræfdagen.

Partner på I FORM model, komme i kontakt med en målgruppen, der har interesse for træning, kost, motivation og velvære, og du vil blive associeret med Danmarks største sundhedsmagasin.

Sponsorkategorier
• Hovedpartnerskab / delpartnerskab kan blive medafsender på navnet “I FORM model”.
• Produktpartnerskab med fokus på anvendelse af partnersprodukter i billedeserierne.

Der er mulighed for en unik skræddersyet partnerskaberspakke der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet

Hvis du vil vide mere om I FORM model
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

IForm.dk

Unikke brugere336.178
Sidevisninger1.376.272
Modtagere, nyhedsbrev62.430
Facebook87.971 likes
Instagram14.388 følgere
Kilde: Gallup Online Index / Toplisten, juni 2018

Event menu

Brand­ansvarlig

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
208000
Læsertal

Køn

Mænd
33 %
Kvinder
67 %

Alders­fordeling

12-24 år
22 %
25-39 år
20 %
40-59 år
39 %
60 år+
19 %

Geografi

Øst for Storebælt
45 %
Vest for Storebælt
55 %