Træningsfavoritter – IFORMs Læserpris

Danmarks største sundhedsmagasin, lader endnu engang læserne stemme om deres personlige yndlingsprodukter inden for træning, fitness og skønhed. Juryen bestående af I FORMs chefredaktør Sara Mølle Christensen og Træningsekspert Frida Hallqvist har forinden brugerafstemningen udvalgt og nomineret de forskellige produkter indsendt af producenterne.

De læsere der deltager i afstemningen er med i konkurrencen om overdådige goodiebags med forskellige produkter fra de nominerede producenter, ved Træningsfavoritter – I FORMs læserpris.

Det er gratis at indstille produkter til afstemning. Hvis et produkt bliver nomineret eller vinder Træningsfavoritter – I FORMs læserpris, kan det specialdesignede logo med fordel bruges aktivt i egen markedsføring.

Fakta
Træningsfavoritter – I FORMs læserpris giver igen I FORMs læsere mulighed for at stemme om, hvilke produkter de finder bedst i forbindelse med en aktiv livsstil.

Jury ved Træningsfavoritter
Juryen har nomineret de produkter som de mener er de bedste indenfor området. Produkterne er alle indstillet af producenterne fra flere grene af branchen.

Juryen består af:
Sara Møller Christensen – Chefredaktør på I FORM
Sara har snart rundet sine første to år som chefredaktør på I FORM, og hun har brugt dem på at suge viden til sig om kost, træning og det nyeste udstyr. Også i fritiden bliver der tid til masser af træning som cykling, styrketræning og yoga, og hun har derfor en bred viden om, hvilke produkter der virker og gør det lettere at leve sundt.

Frida Hallqvist – Trænings- og sundhedsekspert
Frida er tidligere professionel balletdanser, og driver i dag den succesfulde trænings portal Body by Frida. Et univers med over 100 trænings- og madvideoer, kostplaner, e-bog med opskrifter, samt ugentlige live streams. Frida har fokus på vægttab og ændring af livsstil. Frida er samtidig forfatter til 2 bøger, “TRÆN SPIS LEV” som hun har skrevet med Maria Lucia og “BODY by FRIDA” – 60 dages bootcamp. En tredje bog udkommer senere i år.
Som træningsekspert ved Frida hvad der rører sig inden for de forskellige træningsfilosofier, trends og nyheder.

Kampagne opbygning
Træningsfavoritter – I FORMs læserpris er bygget op omkring en brugerafstemning. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme, såsom iform.dk, Woman.dk, Liv.dk, Costume.dk. Her til kommer brug af facebook, Instagram og Pinterest.

Vinderne af afstemningen bliver offentliggjort i magasinet I FORM.

Kampagne periode
Februar – 2019 – april – 2019

Sponsorat indbefatter
Som sponsor på Træningsfavoritter – I FORMs læserpris, kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe, der elsker at leve sundt og godt på en fornuftig måde. Samtidig bliver du associeret med et af Danmarks stærkeste sundhedsbrands.

Generel markedsføring af Træningsfavoritter – I FORMs læserpris, hvor sponsoromtale ligger live på IFORM.dk i hele kampagneperioden.

Sponsoratkategorier

  • Hovedsponsor
  • Delsponsor af hovedsponsorat

Andre kommercielle muligheder

  • Nominering af produkter

Kort sagt, mulighed for en unik sponsorpakke der kan tilpasses lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet. – Du indstiller dit/dine produkter til nominering frem till primo februar HER

Hvis du vil vide mere om TRÆNINGSFAVORITTER I FORMs læserpris
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

iform.dk

Unikke brugere452.334
Sidevisninger1.705.647
Modtagere, nyhedsbrev52.762
Facebook90.773 likes
Instagram21.112 følgere
Kilde: Gallup Online Index / Toplisten, august 2019

Event menu

Brand­ansvarlig

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 2. halvår 2018
181000
Læsertal

Køn

Mænd
33%
Kvinder
67%

Alders­fordeling

12-24 år
22%
25-39 år
20%
40-59 år
39%
60 år+
19%

Geografi

Øst for Storebælt
45%
Vest for Storebælt
55%