Fakta

idényt – SmartHome – Læserprisen gennemførtes for første gang i 2018, og for anden gang har idényts læsere nu mulighed for at stemme om, hvilke produkter de finder bedst i “det smarte hjem”.

Dommerne ved idényt – SmartHome – Læserprisen:

David Guldager er Danmarks førende ekspert på det digitale område med flere års formidlingserfaring på tv, på nettet og som foredragsholder. David har fingeren på tech-pulsen og ikke mindst øje på nye produkter, teknologier og gadgets før alle andre. Han ved, hvad fremtiden vil byde på – og er ikke bleg for at dele ud af sin viden.

Emil Maischnack Jensen er digital redaktør på idényt, tidligere journalist på Komputer for alle og lidt af gadget-freak. Især kaffe- og madlavningsgadgets står hans hjerte nært, men efter han er flyttet fra lejlighed til hus er der blevet åbnet op for en helt ny verden af gadgets til hus og have, som han glæder sig til at udforske.

Torben Vognsen er grundlægger af magasinet iNPUT. Har en baggrund som producer og tilrettelægger i tv-branchen og har skrevet forbruger- og gadgetstof i en årrække for Jyllands-Posten, Komputer for Alle, Berlingske Tidende og BT. Torben er også fast gadgetekspert på TV2’s Go’ Morgen.

Kampagne-opbygning

idényt – SmartHome – Læserprisen er bygget op omkring en brugerafstemning. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme, såsom idenyt.dk, boligmagasinet.dk, Komputer.dk. Hertil kommer brug af facebook og instagram.

Ved offentliggørelsen af vinderne bliver disse eksponeret i magasinet idényt.

Kampagne periode

November 2018 – Marts 2019

Partnerskaber indbefatter

Som partner på idényt – SmartHome – Læserprisen kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe. Kernelæserne er husejere – generelt kendetegnet ved at interessere sig for deres hus og have. I store træk afspejler de befolkningssammensætningen på tværs af de gængse demografier.

Partnerkategorier

  • Hovedpartner
  • Delpartnerskab af hovedpartnerskab

Andre kommercielle muligheder

  • Nominering af produkter – du kan indstille dit produkt til nominering indtil 2.11.2018 HER

Kort sagt mulighed for en unik skræddersyet partnerpakke, der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet.

 

Hvis du vil vide mere om idényt - SmartHome - Læserprisen
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Event menu

Brand­ansvarlig

Henrik German Qvottrup
Henrik German Qvottrup
Key Account Manager
Tlf.: +45 5374 5626 [email protected]

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
1105000
Læsertal

Køn

Mænd
43 %
Kvinder
57 %

Alders­fordeling

12-24 år
3 %
25-39 år
10 %
40-59 år
38 %
60 år+
48 %

Geografi

Øst for Storebælt
41 %
Vest for Storebælt
59 %