idényt - SmartHome - Læserprisen

Idényt er uden sammenligning DK´s største og mest læste magasin, og i 2017 lader man læserne og brugerne stemme om deres personlige yndlingsprodukter  inden for SmartHome produkter.

Et dommerpanel Bestående af Techekspert – David Guldager, Redaktør,  Komputer for alle – Henning Rasmussen samt Adjunkt på IT Universitet i København – Lea Schick har forinden brugerafstemningen nomineret de produkter som de mener er de smartest indenfor området “SmartHome”. Produkterne er alle indstillet af producenterne fra flere grene af elektronik branchen.

De læsere der deltager i afstemningen er med i konkurrencen om overdådige goodiebags med forskellige produkter fra de nominerede producenter, ved idényt – SmartHome – Læserprisen.

Det er gratis at indstille produkter til afstemning, men bliver man nomineret skal man betale et handling fee. Hvis et produkt bliver nomineret eller vinder Idényt – SmartHome – Læserprisen, kan det specialdesignede logo med fordel bruges aktivt i egen markedsføring.

Fakta
idényt – SmartHome – Læserprisen gennemføres for første gang i 2017 og for første gang har idényts læsere mulighed for at stemme om, hvilke produkter de finder bedst i forbindelse med det “smarte hjem”.

Dommerne ved idényt – SmartHome – Læserprisen

David Guldager er danmarks førende ekspert på det digitale område med flere års formidlingserfaring på tv, på nettet og som foredragsholder. David har fingeren på tech-pulsen og ikke mindst på nye produkter, teknologier og gadgets før alle andre. Han ved, hvad fremtiden vil byde på – og er ikke bleg for at dele ud af sin viden.

Henning Rasmussen har i 10 år arbejdet som journalist på magasinet Komputer for alle, hvor han blandt andet tester det nyeste IT-udstyr og skriver artikler om alt det man kan bruge en pc til. I hjemmet på Amager styres både lys, varme, underholdning, dørlås og videoovervågning af smarte enheder via apps på telefonen.

Lea Schick er ansat som adjunkt på IT Universitet i København på Institut for Digital Design. Hendes forskning forkuserer på smarte produkter og deres sociale, miljømæssige og økonomiske aspekter. Hun skrev sin PhD-afhandling om omstillingen til smart grid og om de smarte produkter, der forestilles vil flytte ind i hjemmet. Lea arbejder desuden også som innovationskonsulent for Alexandra Instituttet

Kampagne opbygning
idényt – SmartHome – Læserprisen er bygget op omkring en brugerafstemning. Annoncering for afstemningen kører på flere af Bonnier og Benjamin Medias platforme, såsom idenyt.dk, boligmagasinet.dk, mmm.dk, Komputer.dk. Her til kommer brug af facebook og instragram.

I forbindelse med offentliggørelsen af vinderne af afstemningen bliver disse eksponeret i magasinet Idényt

Kampagne periode
Oktober 2017 – Februar 2018

Partnerskaber indbefatter
Som partner på, idényt – SmartHome – Læserprisen kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe.  Kernelæserne er husejere – generelt kendetegnet ved at interessere sig for deres hus og have. I store træk afspejler de befolkningssammensætningen på tværs af de gængse demografier.

Parnterkategorier

  • • Hovedpartner
  • • Delpartnerskab af hovedpartnerskab

Andre kommercielle muligheder

  • • Nominering af produkter – Du kan indstille dit produkt til nominering indtil ultimo oktober 2017 HER

Kort sagt mulighed for en unik skræddersyet partnerpakke der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet.

Hvis du vil vide mere om idényt - SmartHome - Læserprisen
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Event menu

Brand­ansvarlig

Henrik German Qvottrup
Henrik German Qvottrup
Key Account Manager
Tlf.: +45 5374 5626 [email protected]

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
1105000
Læsertal

Køn

Mænd
43 %
Kvinder
57 %

Alders­fordeling

12-24 år
3 %
25-39 år
10 %
40-59 år
38 %
60 år+
48 %

Geografi

Øst for Storebælt
41 %
Vest for Storebælt
59 %