Liv Live

Liv Live er en hel dag med forkælelse fra start til slut. Såvel i Magasinet Liv som til Liv Live handler det om både det ydre og det indre – vi vil opdatere på tendenser og guide i teknikker inden for skønhed, indretning, mode med mere, samt komme med input som giver stof til eftertanke. Liv Live tilbyder spændende workshops, god shopping, lækker frokost og mulighed for at møde redaktionen bag Magasinet LIV.

I 2017 afholdes LIV LIVE lørdag den 4 november på Rungstedgaard i Rungsted

Fakta
Liv Live er en oplevelsesdag for 200 – 250 kvinder i aldersgruppen 40+. I 2016 foregik Liv Live på Rungstedgaard. Dagen var en stor succes, hvor Rungstedgaard dannede de perfekte rammer om det udsolgte arrangement. Der var i løbet af dagen foredrag med Anne Glad, Ellen Hillingsø og Lisbeth Zorningen.

Kampagneopbygning
Annoncering for Liv Live foregår via Magasinet Liv, samt flere af Bonnier og Benjamins online platforme så som iform.dk, Woman.dk, boligmagasinet.dk ect.

Kampagneperiode
August – oktober

Sponsorat indbefatter
Som sponsor på Liv Live, kommer du i kontakt med målgruppen, kvinder 40+ med interesse for livsstil, skønhed, mode, mad og bolig samtidig med, at du bliver associeret med Danmarks eneste magasin til kvinder på 40+.

Sponsorkategorier
• Hovedsponsor
• Delsponsor af hovedsponsorat
• Goodiebag med logo eksponering
• Goodiebag uden logo eksponering
• Udstillingsstand med salg og mini workshop
• Udstillingsstand med salg
• Lokationsponsor

Kort sagt mulighed for en unik skræddersyet sponsorpakke der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet.

Hvis du vil vide mere om Liv Live
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Event menu

Brand­ansvarlig

Katja Kryger
Katja Kryger
Key Account Manager
+45 2469 8191 katjak@benjamin.dk

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
90000
Læsertal

Køn

Mænd
17 %
Kvinder
83 %

Alders­fordeling

12-24 år
16 %
25-39 år
9 %
40-59 år
49 %
60 år+
26 %

Geografi

Øst for Storebælt
42 %
Vest for Storebælt
58 %

68 % af deltagerne ved Liv Live 2016 shoppede for mellem 1.000 – 2.500 + kr på dagen.

95,9 % af deltagerne ved Liv Live 2016 syntes at Liv Live var et godt eller et fantastisk arrangement som de ville deltagere i igen.

For 71,4 % af samarbejdspartnerne repræsenteret ved Liv Live 2016 levede dagen op til deres forventninger og de havde en fantastisk dag.

85,7 % af samarbejdspartnerne ved Liv Live 2016 har lyst til at deltage igen.