Liv Model

Modelkonkurrence i Magasinet LIV, hvor vi viser, at kvinder over 40 år er skønne og lækre. Læserne opfordres til at tilmelde sig via Magasinet LIV, magasinetliv.dk samt facebook og instagram. 5 vindere findes og får en total forkælelsesdag med makeover og photoshoot til artikler i magasinet. Vinderne kommer ligedes på forsiden af en udgave af Magasinet LIV.

Kampagne opbygning
Liv Model er bygget op omkring en brugerafstemning, som kører online på magasinetliv.dk. Annoncering for afstemning foregår via Magasinet Liv, samt flere af Bonnier og Benjamins online platforme så som magasinetliv.dk, iform.dk, Woman.dk, bobedre.dk boligmagasinet.dk.

Generel markedsføring af LIV Model 2018, hvor sponsoromtale ligger live på magasinetliv.dk i hele kampagneperioden.

Kampagneperiode
Marts – november

Sponsorat indbefatter

Som sponsor på Liv Model, kommer du i kontakt med en attraktiv målgruppe, der har interesse for livsstil, skønhed og mode i Danmarks eneste magasin for kvinder på 40+.  Til Liv Model er der mulighed for at være samarbejdspartner gennem hele forløbet og blive integreret på de forskellige platforme, samt være med tilstede på makeover-dagen med sit produkt.

Generel markedsføring af Liv Model, hvor sponsor omtale ligger live på magasinetliv.dk i hele kampagneperioden.

Sponsorkategorier
• Hovedsponsor
• Delsponsor af hovedsponsorat
• Minisponsor
• Beautysponsor
• Tøj/accessories sponsor

Kort sagt mulighed for en unik skræddersyet sponsorpakke der passer til lige netop jeres kommercielle grundlag for samarbejdet.

Hvis du vil vide mere om Liv Modeljagt
Så kontakt din konsulent eller brandmanager

Event menu

Brand­ansvarlig

Katja Kryger
Katja Kryger
Key Account Manager
+45 2469 8191 [email protected]

Fakta

Kilder: Gallup Index DK 1. halvår 2016
90000
Læsertal

Køn

Mænd
17 %
Kvinder
83 %

Alders­fordeling

12-24 år
16 %
25-39 år
9 %
40-59 år
49 %
60 år+
26 %

Geografi

Øst for Storebælt
42 %
Vest for Storebælt
58 %