Clinique Pepstart pop-up club

CLINIQUE ønskede en anderledes  og ”larmende” lanceringen af CLINIQUE Pepstart produkterne, med mulighed for contentskabelse på SoMe i forlængelse af eventet.

Benjamin Event, annoncesalg og COSTUME redaktionen udarbejdede derfor et pop-up morgen-club/event i København. Eventet blev afholdt på Frederiksberg Centerets parkeringsområde oppe under taget og stemningen var hip, raw, edgy, og frisk. Eventets målgruppe var kvinder i alderen 18-25 år.

Byens sejeste DJ, Emilie Lilja, sørgede for cool club-stemning. Streetstyle fotografer tog billeder og streetdansere satte gang i festen. Der blev desuden uddelt produktsamples og forfriskninger til den hippe morgenfest.

Der blev inviteret 2.900 personer via Facebook hvoraf 700 viste interesse for eventet. 650 personer deltog i festen. Det organiske reach for eventet var 65.000 via Benjamins Medias univers.

SoMe platforme i brug før, under og efter eventet

Før eventet: Costume, Woman og andre af Benjamin Medias SoMe platforme blev benyttet til  at udbrede kendskabet til eventet.

Under eventet: Costume instagram + snapchat // Woman instagram + snapchat // blameitonfashion.com instagram + snapchat // isabellathordsen.dk instagram + snapchat // Emilie Lilja (DJ + influencer) snapchat + instastory blev benyttet til promotion af eventet.

Efter eventet: Costume instagram // Woman instagram // Emilie Lilja snapchat blev efterfølgende benytte til promotion af CLINIQUE Pepstart pop-up morgen-club/event.

For et lignende event, er der mulighed for et unikt skræddersyet samarbejde der passer til lige netop jeres ønsker og behov.

Vil du vide mere om hvordan vi kan aktivere dit brand?
Kontakt din konsulent i annoncesalg eller event på event@benjamin.dk