Schulstad

 

Formål

Schulstad skulle promovere sit nye Levebrød Proteinrig Rugbrød og Rugbrødsboller over for sundhedsinteresserede kvinder.

Platforme

  • 4 Native Artikler med fokus på sundhed vist på Iform.dk
  • 2 eksponeringer af hver Native Artikel i I Forms nyhedsbrev
  • 1 eksponering af hver Native Artikel sendt ud fra I Form på facebook

Løsning

Vi skrev fire journalistiske vinkler, som passede med videoklip fra Schulstads kampagne med ernæringsekspert Louise Bruun.

Effekt

  • Native Artiklerne havde pageviews på 4.273-13.632 – i snit 9.280.
  • Native Artiklerne havde unikke pageviews på 1.965-6.213 – i snit 4.335.
  • Hver Native Artikel blev i snit læst i 40-48 sekunder – i snit 43 sekunder.
  • På Facebook røg de fire Native Artikler ud til 38.480-62.560 brugere – i snit 52.216.