Veet

 

Formål

Veet skulle have deres kampagne ”What beauty feels like… to me” ud til målgruppen, kvinder 18-35. Deres mål var at formidle, at skønhed er noget, du selv definerer. Konkretiseret ved Veets fem værdier: femininitet, selvtillid, ambition, karisma og spontanitet.

Platforme

  • Undersitet #whatbeautyfeelslike på både Woman.dk og Costume.dk fra 1. april til juli
  • 4 Native Artikler på både Costume.dk og Woman.dk – eksponeret på Facebook, Instagram og Nyhedsbreve
  • 3 Native Artikler i begge magasiner, Woman og Costume
  • Et skønhedstillæg på 20 sider i Costume sponsoreret af Veet
  • Et tillæg på 28 sider til at tage med på stranden i Woman sponsoreret af Veet
  • Instagram-konkurrencen – Årets Miss Veet – hvor præmien bl.a. er et photoshoot som model i Woman og på Woman.dk
  • Bloggeren og radiovært Cathrine Nissen alias rockpaperdresses.dk som ambassadør for Veet. Hun var med i både Native Artikler og lavede selv indlæg på sin blog.

Løsning

Målet var at gøre Veet til en troværdig afsender af skønhedsstof. Derfor gjorde vi Veet til med-afsender på skønhedsrelateret stof på det sofistikerede og stilede Costume og på det involverende Woman, som har status af at være din bedste veninde. 4 Native Artikler fra Veet lagde sig sammen med det redaktionelle stof. For at øge Veets troværdighed handlede Native Artiklerne derfor heller ikke udelukkende om Veets produkter, men var inspirerende og underholdende stof med udgangspunkt i Veets fem værdier.